Class-specific věci zůstanou zachovány

Bashiok se přednedávnem na téma, jestli věci, které hráč nalezne ve hře musí být nutně tím hráčem použitelné vyjádřil, že class-specific itemy zůstanou zachovány.

Co jsou to class-specific itemy?

Poznáme je z Diabla 2. Například unikátní helmy pro barbara, které jsou použitelné jen barbarem a nikým jiným. Otázka, na kterou Bashiok odpovídal se týkala toho, že hráč co vidí (mu vypadne), by měl být schopen použít i na sobě.

Bashiokova odpověď

Bashiok odpověděl, že class-specific itemy zůstanou zachovány. Aby se systém předělával na nový by vyžadovalo spoustu času a zasahovalo by do mnoho již rozdělaných prvků ve hře.

Dále se vyjádřil, že nejsme ve World of Warcraft (naštěstí!) a proto nemusí mít každá zbraň nebo brnění “optimální” hodnoty pro tu kterou postavu která je schopna ji použít. To znamená, že systém umožňuje velkou variabilitu a experimentování a tak v Diable 3 se můžou vyskytnout věci, které mají unikátní vlastnosti. Sice neuvidíme běhat Wizadra s obouruční sekyrou (co by mohlo být jistě zajímavé!), ale zas může mít sekyra pro barbara unikátní vlastnosti, které u jiných věcí neuvidíme.

Podobné příspěvky

  • První pohled na zbraně v Diablo 3 (0)

    Zbraně jsou jednou z hlavních věcí, která dělá sérii her Diablo úspěšnou. Podívejme se nyní na to, c

  • Runy, Whirlwind a Bashiok (0)

    Na oficiálním fóre Diablo 3, jak je známo, se to hemží lidmi, kteří kritizují všechno a všech. Na je

  • Jak to vypadá v Bashiokově pracovně? (0)

    Bashiok se na oficiální fóru svěřil, jak to vypadá u něho v práci: Bashiok a jeho pracovna Bashiok j

  • BlizzCast 8 – 1. část (1)

    Nový Blizzcast 8 přináší nové informace a připravované novinky o WoW, Starcraft II a Diablo 3 z díln

  • Okurková sezona (0)

    Se skončením BlizCon 2009 nadchází ten čas, kde se všechno zpomalí a proud nových informací vyschne.