BlizzCast 8 – 2. část

BlizzCast 8 – 2. část

Přednedávnem jsme vám přinesli první část volného překladu BlizzCast 8, části věnující se Diablo 3. Dnes vám přinášíme dokončení.

Ikonky dovedností

Otázka 1: V Diablo 2 byli ikony talentů (dovedností) dost odlišné od toho, co jsme měli možnost vidět v preview Diablo 3. Co stálo za rozhodnutím změnit jejich styl po vzoru World of Warcraft?

Mike: Musím se přiznat, že jsem skalní fanoušek WoW. Miluji ikonky v této hře. A víte co je na nich úžasné a proč do WoW zapadají? Protože jsou ilustrativní. Víme co fungovalo pro ikonky v Diablo 2 a víme co funguje pro ikonky ve WoW. Mým úkolem je nalézt cestu, jak spojit tyto dva pohledy na věc v Diablo 3, vytvořit je víc symbolické.

Ikonky jsou víc barevnější protože jich bude větší než v předchozím díle. Zároveň nesmí být příliš barevné, aby nepůsobili rušivě, ale musí mít jednotný styl – například ikonky pro dovednosti z jednoho stromu. Ještě nás čeká více iterací, než se dopracujeme k finální podobě.

Barbarian a Fury systém

Otázka 2: Jak funguje systém Fury u Barbara v současné verzi hry?

Mike: Fury systém u Barbara se může s klidem nazvat “semaforem”, protože jde o tři koule vertikálně nad sebou s tím rozdílem, že jsou stejné barvy.

Hráč v průběhu hry tyto koule naplňuje “fury”, jestli se to tak dá nazvat. A to používáním svých dovedností, útočením nebo tím, že dostává nakládačku od jiných příšer. Něco ve stylu “rage” ve WoW.

Hráč během hry má zrak upřený na centrum obrazovky. Fury semafor se nachází v pravém dolním rohu. Jediné co potřebuje hráč vidět, je velmi jasné grafické znázornění kolik “fury” může minout. Tak když mihne očima do rohu obrazovky, jasně uvidí, že může minout dva anebo tři dílky. To bylo naším cílem. Semafor se ale nesmí stát rozptýlením.

Závěrem

Víc informací se určitě dozvíme na BlizzCon. Blizzard záměrně těsně před událostí neuvolňuje příliš informace a tak nám nezůstává nic jiného, než trpělivě čekat.

Podobné příspěvky

  • BlizzCast 8 – 1. část (1)

    Nový Blizzcast 8 přináší nové informace a připravované novinky o WoW, Starcraft II a Diablo 3 z díln

  • Health a Mana Orby (3)

    Systém health a mana orbů (také nazývaný “globe”) je novinkou v Diablo 3. Nahrazuje se tím klasický

  • První pohled na zbraně v Diablo 3 (0)

    Zbraně jsou jednou z hlavních věcí, která dělá sérii her Diablo úspěšnou. Podívejme se nyní na to, c

  • Omezení dovednostních bodů (3)

    Dovednosti v D3 jako víme budou omezeny na 5 bodů (tzv. Skill-cap). Pokud by však maximální úroveň b

  • Pohled na postavu Mnicha – The Monk (4)

    Po delším informačním půstu se s příchodem BlizzCon 2009 roztrhl pytel. Snad největší informace, kte