Bashiok odpovídá na obavy fanoušků

Na oficiálním fóru Diablo 3 se objevilo několik threadů, kde se fanoušci stěžují na pár detailů ohledně hry:

  • přehnaná animace kouzel
  • čas vývoje hry

Měli jsme možnost vidět vysokokvalitní videa ze hry více hráčů a musím přiznat, že sem se v některých momentech dost ztrácel, kvůli množství krve, výbuchů a explozí. Již samotný mnich se svými kouzly docela dost osvětloval hrací plochu, člověk se cítil jak na pouti. Bashiok na obavu z nepřehledné “kaše” odpovídá:

Ano, nerozlišitelná “kaše” je problémem při 4 a více hráčích, ale aby jsme byli upřímní, tak oproti Diablo 2 je hra čitelnější. Je to problém, na kterém neustále pracujeme. Chceme, aby jste v každém momentě hry věděli, co se na obrazovce děje.

Co se týče času vývoje hry, fanoušek zmínil, že na BlizzCon 2008 před rokem někdo z Blizzardu zmínil, že právě začali práce na Act 2. Z informací uveřejněných na Blizzard 2009 je zřejmé, že se právě Act 2 dokončil. To je, pokud se nemýlím, 1 rok na jeden Act. Bashiok odpovídá:

Pro návrháře, grafiky a programátory je stále dost práce. Nové území, příšery a pod. které ještě nikdo neviděl a pravděpodobně až do vydání hry neuvidí. Ale čas potřebný na vývoj si každý člen týmu uvědomuje. Stále zlepšujeme interní procesy a interní nástroje a náš tým se stává přirozeně rychlejším v přidávání obsahu s postupujícím časem. Nemyslím, že pro komunitu co má Diablo 3 by měl být čas vývoje obavou. Přenechme tento problém producentům, nechť se i oni zapotí.

Podobné příspěvky