Witch Doctor a zombie dog

V záplavě informací a novinek o Mnichovi nám možná unikli správy i o jiných postavách. Tak trochu v koutě zůstává Witch Doctor, o kterém se zmínil Bashiok na oficiálním fóru.

Základní dovednost Witch Doktora, která byla představená i na oficiálním videu, vylepšení mongrela ohněm nebo poisonem zmizela. I samotný mongrel změnil název, odteď bude znám pod jménem “zombie dog” – “nemrtvý pes“.

Důvody pro tyto změny vysvětlil Bashiok ve svém postu:

“…ano, vylepšení zombie dog-a ohněm nebo jedem zmizela. Na začátku to byl super nápad, ale časem se ukázal, že postrádá smysl a prvek zábavy. A ještě jedna drobnost: pokud hráč nezvolil ty správné dovednosti, které dokáží vylepšit zombie psa, co pak? Bude stále udržovat na nich ohňové vylepšení? K jakému účelu?…”

Zároveň Bashiok přidává, jak by mohlo vypadat vylepšování všech vyvolaných zombíků v budocnu:

“…ještě jsem se o tom nebavil s návrháři, ale vidím potenciál v pasivních dovednostech, které vylepšují všechny vyvolané zombíky. Možná i pomocí specifických run.”

Zajímavé! Bashiok se zmínil, že pasivní dovednosti mohou vylepšovat všechny zombíky, nejen psy! Zombíci jsou například i stará známa Wall of Zombies a v přípravě jsou i další: gargantuan, zombie charger, grasp of the dead

To všechno může dát do kupy celkem zajímavou postavu, kde vyvolané příšery můžou získávat pomocí pasivních dovedností (nebo pomocí run) celkem nové schopnosti. Například když necháme vybuchnout psa a máme body v pasivní dovednosti ohně tak vznikne mohutnější exploze, to může platit i o poison a nebo současně víc dovedností dohromady…

Podobné příspěvky