Nové informace ohledne Battle.netu, DLC a Pay-to-play

 Správa z května 2010

Battle.netKaždý fanoušek her od Blizzardu ví, že StarCraft 2 je na rozdíl od Diabla 3 podstatně blíže k vydání a to logicky z toho důvodu, že vývoj StarCraftu 2 oficiálně začal dříve než bylo vůbec ohlášeno Diablo 3. Nic to ale nemění na tom, že ve StarCraftu jsou určité prvky, které by mohly mít nějakou souvislost s Diablem 3. Jednou s věcí, která se přímo nabízí je nová verze Battle.netu, která by měla být také v Diablu 3. Na oficiálním fóru se ale na toto téma objevil mnohem podrobnější článek, který nám ozřejmil několik věcí.

Jedna z věcí co jsme si v článku mohli přečíst bylo to, že Diablo 3 bude bez podpory LANu, tedy hře po síti. Což je naprostá pravda.

Další informace hovoří i tom, že v Diablu 3 by měly být v případě hry více hráčů chatovací místnosti. Ohledně tohoto tématu se vede spousta spekulací, protože ve skutečnosti je ještě nikdo neviděl a vývojáři k tomu blíže nic neřekli a ani neukázali, ale ani nemohli, protože to prý ještě není ve hře zabudováno.

Hlavním tématem dalšího odstavce bylo placený DLC, tedy Downloadable Content (obsah ke stažení). V Diablu 3 by však nic placeného nemělo být, tedy pokud nemluvíme o samotné hře jako takové a jejích datadisků, které by měly vyjít později.

Předmětem další části článku bylo tzv. Pay-to-play (plať a hraj). V některých částech světa, nikoli však v USA, se podle aktuálnych informací bude muset za hraní StarCraftu 2 na Battle.netu platit. Z oficiálního vyjádření komunitního manažera vyplynulo, že v různých částech světa se k tomu Blizzard staví jinak. Rozhodně však nevyloučil, že by se něco podobného mohlo stát s Diablem 3.

Tam, kde si hráč koupí hru, tam se také připojí na lokální, respektive regionální, server. Pokud si hráč koupí hru v Evropě, bude hrát na Battle.netu s hráči, co jsou v Evropě. Nemůže se však připojit k těm, co jsou např. v Severní Americe. Tomu se říká Region Locking (uzamčený region). V Diablu 2 bylo možné se připojit např. na servery US West, US East či Europe. Vývojáři mají ve svých dlouhodobějších plánech zapsáno, že by chtěli podobnou věc umožnit i na novém Battle.netu, ale obávají se, že by takový systém přinesl jen problémy. Momentálně nejsou schopni ani uvést datum, kdy by k něčemu takovému mohlo dojít.

Komunitní manažer Blizzardu reagoval na názor, že hra „postrádá inovaci“ a vyjádřil se v tom smyslu, že hratelnost je na prvním místě a že se Blizzard nebude snažit vymýšlet nějaké bláznivé nápady jenom proto, aby byly jeho hry jiné než ty ostatní. Rozhodně prý nebudou vydávat hru, kde by byly neosvědčené herní mechanismy nebo jen posunutá úroveň grafiky.

V tomto článku jsme uvedly jen ty nejpodstatnější části původního článku, který byl na oficiálním Battle.net fóru.

Podobné příspěvky